quinta-feira, 11 de abril de 2013

I can't keep my heart of you.




I can't keep my heart of you.
Handriell X

 One clock in the morning, I can't sleep.
Your smell on my bed. I think, I can’t believe... (I can’t believe that you gone...)
I want you here. I don't know who you are.
I’d want forget you. But I’m thinking about you all the time.

 (Chorus 2X) Baby... I can’t keep my heart of you... Baby... I Can’t live without you...
Baby... All I think about is you...

 (Talking) Listen... I never throught that i could Love somebody else…
But nobody compares to you. You are so different of the other girls.
You are so beautiful, so perfect… so amazing…
I’m missing you… I wanna give you my world, my words, my songs, all my life…

 I remember your eyes... I remember your lips...
I remember your hands... I remember your hips... (I remember your voice call me Shamelessly...)
I'm going crazy... I scream your name...
Baby, Comeback to me... Cuz' I love you so... I love you so much..

 (TRADUÇÃO)
 Uma da madrugada. Não consigo dormir. O seu cheiro em minha cama.
Eu juro, eu não acredito (eu não acredito que você se foi).
Eu quero você aqui. Eu não sei onde você está.
Eu preciso te esquecer. Eu penso em você o tempo todo...

 (Refrão)
Querida, eu não consigo tirar você do meu coração.
Querida, Eu não consigo viver sem você.
Querida, Tudo o que eu penso é em você...

 (Citação) Ouça: Eu nunca pensei que pudesse amar alguém assim.
Mas nada se compara a você... Você é tão diferente da outras garotas.
Você é tão bonita, tão perfeita, tão maravilhosa...
Eu sinto sua falta. Eu te dou meu mundo, minhas palavras, minhas canções, toda a minha vida...

 Eu me lembro dos teus olhos, Eu me lembro dos teus lábios.
Eu me lembro das suas mãos, Eu me lembro dos teus quadris.
(Eu me lembro da sua voz e chamando descaradamente...).
Estou ficando louco. Eu grito seu nome.
Querida, volta pra mim, por que eu te amo tanto... (eu te amo tanto)

Nenhum comentário:

Postar um comentário